3/17/2009

Glaciers Lanscapes I


Hola Familia,

Com va la vida? Que? la primavera la sang altera?O encara no ha arribat?
Jo per variar una mica,... be, la veritat es que no em puc queixar. Aquesta ultima setmana ha estat molt intensa en quant a excursions, retrobaments i alguna que altra birreta amb amiguets nous. Pero anem a pams.
No se si ho sabeu pero m'he llogat un cotxe per aquestes ultimes dues setmanes que hem queden de viatge, i des que m'he l'he llogat la veritat es que no paro. El vai llogar a Chrischurch, la ciutat mes importatnt del sud, uns 300.000 habitants. El primer dia ja vai fer unss 200 km per anar a la costa oest via Arthur Pas, que es un dels principals eixos de comunicacio de lilla sud entre els dos mars. Una carretera preciosa, i paga la pena parar-shi un parelll de dies i fer alguna de les caminates que hi ha. No obstant jo vaig passar de llarg, ja que el meu objectiu era un altre, els Glaciars de la costa oest dels Alps del Sud. Vaig arribar a la poblacio de Franz Joseph Glacier despres de fer nit al cotxe en un petit poble, que per sort meva estava de festa major,oooeeeee. Directament vai anar a veure el glaciar, i uuffff, mel imaginava mes petit, encara que es pot apreciar el km que ha retrocedit en els ultims 50 anys. Una gran llengua de gel que baixa directament dels cims de mes de 3500 m,el Mt.Cook (3700 i pico), i el Mt.Tasman 3500) i a menys de 30 km de la costa. Impresionant!!! dia seguent vaig fer una bonica excursio on vaig babejar amb els paissatges. I Per la tarda, cap a laltre glaciar, el Fox Glaciar, encara mes maco i molt mes llarg. Fa un recorregut duns 12 km i la seva base esta a a tant sols uns 300 m sobre el nivell del mar.....NOTA: Totes les dades que vai donant son aproximades, aixi que ningu, (si es que hi ha algu que ho llegeix,ji), sho agafi al peu de la lletra. Lendema mes excursions al voltant dels glaciars, a un llac situat sobre una morrena, a uns refujis, iii caap a la platja. La platja??? Si si la platja, ja que en 30 min pots passar de tasta el gel a plantarte a la sorra vora el mar ( be, en aquest cas pedres). Crec que en aquella estona vai gaudir de la vista mes maca que he vist mai, Veure uns glaciars des duna platja.
No se si la foto fa justicia, pero es una cosa espectacular. Llastima dels fucking mosquitos!!

Ahh, tic tant emocionat que m'olvidava de comentarvos que em vai trobar una parella d Italians que havia conegut a Rotorua i que per cert em van convidar a sopar, gracie mile! Tambe em vai trobar a en Nicooorr, (jiji el mundo es un panyuelo) el meu excompany de viatge...jij, encara que ell no va esta tant generos com els italians, be jo tampoc.


See ya,


P.D. aquest si que es un teclat angles, sense accents ni res de res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada