3/05/2009

Auckland II




La veritat es que els primers dies a Auckland no van tindre massa història, ja que 
vai estar  quasibè els 6 dies tancat en una biblioteca acabant uns treballs que tenia pendent,....sisi ja ho podeu dir, que pringat! A NZ i tancat a una biblioteca,....m'ho monto fatal.
Bè, tampoc va estar tant  malament si tenim en compte que durant els tres primers vaig estar sota els efectes del JetLag. Si si, jo que em dormo de peu, jo que puc dormir 12 h seguides i aixecar-me nomès per que ja em fa mal l'esquena de tant dormir,  jo que em pensava que a mí mai em passaria, doncs vai estar tres nits despertant-me 2 o 3 cops sense saber que collons fer ja que estava en una habitació amb 7 personse mès.  Com algú em va dir, s'ha de fer un grup al facebook que es digui " Odio el Jetlag", potser quedaria massa yuppi,.. no sè.
 Anyway, vai  aprofitar el temps per conèixer la escola i l'allotjament on m'hi estarè 3 mesos a partir d'abril, una mica la ciutat ( es molt gran),  i tambè vai coneixer a la Carla. 
La Carla és una arenyenca afincada a NZ desde fa ja uns 4 mesos. Fa molta gràcia  perquè parla un català amb accent anglès, ja que abans de NZ va estar visquent durant mès de 10 anys a Londres. Vaig anar a visitar-la a Orewa, un agradable poble de costa a uns 40 km al N d'Auckland. Per mì aquelles 3 horetes de català em van anar de conya, va ser com un oasi en mig del desert, jiji...Vam parlar molt de NZ però tambè vam parlar molt sobre Arenys
A auckland tambè dirversos room mates que ja marxaven cap a Europa em van donar menjar i diversos utensilis de ciuna. No sè si es que feia cara de gana, si es que em van veure molt perdut o què, però entre tres persones vai acumular 2 tapers wares, oli ( de canola ueeg), arròs, tè, 2 ganivets, 2 forquilles, chile, sal iii alguna cosa mès que no recordo , ji. I re...., sense mès vaig preparar-me una mica la sortida d'Auckland. Aixì que el dia que feia 7 que havia arribat a NZ vai agafar un bus i cap a Rotorua, ciutat famosa per aigues termals i geisers. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada